Wij zijn het Service Centrum voor Nilfisk Nederland
Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis*
Retour:
Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste dertig werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Herroepingsrecht bij levering van diensten
1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste zeven werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst.
2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Hoe kan ik mijn bestelde product retour sturen?
•U meldt per e-mail dat u een product retour wilt sturen.
•U print het retourformulier uit en vult deze volledig in.
•U verpakt het artikel, indien mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de originele verpakking inclusief een kopie van uw bestelformulier en het retourformulier.
•Klant retourneert het product gefrankeerd naar VVS Bedrijven BV. Ongefrankeerde zendingen en zendingen onder rembours zullen worden geweigerd.
•Na ontvangst van uw zending, stuurt VVS Bedrijven BV een ontvangstbevestiging via e-mail.
•De retourkosten van een artikel zijn voor rekening klant. De door u gemaakte verzendkosten kunnen niet worden vergoed.
• Als een bestelling via een DHL servicepunt niet opgehaald wordt zullen de retourkosten in mindering gebracht worden op het aankoopbedrag. De retourkosten zijn € 9,50
• De koper is zelf altijd verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Wij adviseren dat de koper voor een transportverzekering zorgt bij retournering.
•VVS zal na ontvangst van het product de waarde van het product binnen veertien (14) dagen terug boeken naar de Consument.
Annuleren:
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren zolang uw order nog niet is verzonden. Hier zijn geen annuleringskosten aan verbonden. U kunt uw order annuleren door een e-mail te sturen aan info@vvs-online.nl met hierin de melding dat u uw order wilt annuleren of direct te bellen met 078-6175553 U vult vervolgens het retour-en annuleringsformulier in. U kunt deze mailen, faxen (078-6175106) of per post opsturen. Uw betaling wordt binnen 14 dagen teruggestort na ontvangst van het retour-en annuleringsformulier.
Als u een product gekocht heeft en u wilt achteraf toch een ander product is dat geen enkel probleem. Er zijn een aantal mogelijkheden.
1.
* U stuurt het oude product retour en krijgt uw geld binnen 14 dagen teruggestort.
* U bestelt in de webshop een nieuw product.
2.
* U stuurt het oude product terug en laat ons weten welk product u wilt kopen. Het verschil in bedrag wordt of berekend of gecrediteerd middels een digitale factuur.
* Zodra de oude bestelling en de betaling bij ons binnen is versturen wij het nieuwe product.
* Bij crediteren storten wij het bedrag binnen 14 dagen op uw rekening.
Als uw bestelling niet voldoet of u heeft een onjuist artikel besteld dan kunt u deze in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retourneren. Gelieve zorgvuldig om te gaan met het product. Wij vragen u dit formulier volledig in te vullen. Wij kunnen alleen een volledig ingevuld retour-formulier verwerken.
Alvorens wij overgaan tot uitbetaling wordt het artikel eerst gecontroleerd dat het artikel onbeschadigd en compleet is.
Naam :
Adres :
PC en Woonplaats :
Besteldatum :
Bestelnummer :
Klantnummer :
IBAN nummer :
Naam rekeninghouder:
Reden voor retour (omcirkel de reden):
1. Transportschade
2. Artikel anders voorgesteld
3. Verkeerd onderdeel
4. Artikel is defect
5. Artikel is niet compleet
6. Bestelling geannuleerd voor verzending
7. Bestelling geannuleerd na verzending
Datum van retour:
Handtekening(voor retour):